Dolly Days pondělí - Belamy a Jordan jako lovci upírů

 IT ani tentokráte nevynechalo Dolly Days a servírují nám panenky od pondělí až do čtvrtka. 

Pondělí nám přineslo Belamy a Jordan jako lovci upírů, kteří vzešli ze spolupráce IT a Mariny z Chorvatska. Mladá slečna, s velkým záběrem zájmů od literatury přes environmentální historii až bioetiku, představila svuj obraz Lovců upírů. Původně chtěla upíry, ale ty už IT tvořilo, tak tu máme zabijáky. ...


 

 

 

Item # 15113

After Dark

Bellamy Blue™ Fashion Figure

Integrity Toys X Cold Carbon

Edition Size: 1200

Expected Ship Date: Mid-To-Late March 2024

Head Sculpt: Bellamy Blue

Body Type: Homme 1.5

Skin Tone: Japan

Hair Color: Auburn


 

 

 

Item # 15114

All Guns Blazing

Jordan Duval™ Dressed Doll

Integrity Toys X Cold Carbon

Edition Size: 1200

Expected Ship Date: Mid-To-Late March 2024

Head Sculpt: Jordan Duval

Body Type: FR 6.0

Foot Sculpt: Articulated Ankle Flat Foot

Skin Tone: FR Black

Hair Color: Mahogany

Eyelashes: Yes, Hand-applied



Pro mě samotnou je téma upírů už celkem vyčerpané a z panenek moc nadšená nejsem. Možná je můj názor ovlivněn i samotnou autorkou z videa, nevím. Snad panenky osloví alespon vás.
😆



Komentáře

  1. Mě to přijde super! Je to moc originální, vypadají úžasně. A jsem ráda že udělali zase tvář Jordan!

    OdpovědětVymazat
  2. Je fakt, že Jordan jsme neviděli opravdu dlouho, za tu volbu jsem ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Nápad ma síce veľmi neoslovil, ale Jordan sa mi veľmi páči :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat