W Club 2021 se otevírá

 Již tradičně se s druhou polovinou února otevírá možnost přihlášení se do Wclubu. Wclub je klub pro IT nadšence, který úzce spolupracuje s Integrity Toys a nabízí jeho členům pár výhod.


A hned první výhodou je si s členstvím také objednat Nadju, Elyse či Poppy.

Item # 82148
Fit To Print
Nadja Rhymes™ Dressed Doll
The NU. Face® Collection
2021 W Club Upgrade

Head Sculpt: Nadja 2.0
Body Type: NF 3.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Hungarian
Hair Color: Cinnamon 
 

Item # 91525
Bijou
Elyse Jolie™ Dressed Doll
The Fashion Royalty® Collection
2021 W Club Upgrade Doll
Head Sculpt: Elyse
Body Type: FR 6.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: A-Tone
Hair Color: Deep Sable
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Quickswitch: No

 
 

Item # 77209
Pink Lemonade
Poppy Parker® Dressed Doll
Poppy Parker® in Palm Springs Collection
2021 W Club Upgrade Doll
Head Sculpt: Poppy Parker
Body Type: PP 1.5
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Japan
Hair Color: Pink
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Quickswitch: No


 


😁

Komentáře

  1. Mňa tohtoročné trio veľmi neprekvapilo, kupodivu ma najviac zaujala Elyse.🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě velmi překvapila volba tváří. velmi netradiční. Na každé kočce si něco vyberu... ach jo. :)

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí Nadja. Ty její rty v kombinaci s barvou vlasů. Je okouzlující.
    Elyse jako z mála Elyse co znám, se mi taky docela líbí. Dle mého názoru ji tmavá pleť prospěla.
    U Poppy moc nemusím barevné vlasy, ale šaty a doplňky jsou taky moc povedené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně se také líbí všechny. Nechápu, kde pořád chodí na ty nápady :)

      Vymazat
  3. Miso, prosim, jak Vas najdu na FB? Pod jakym jmenem? Dekuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míša má svojí skupinku - ...kde panenky ožívají.
      Zkusím odkaz: https://www.facebook.com/groups/3655136371269961

      Vymazat
    2. Moc dekuji, pozadala jsem o vstup do skupinky.

      Vymazat
    3. Tak byla Annička rychlejší než já :) díky

      Vymazat
  4. Tak zde jsem úplně ztracená...líbí se mi VŠECHNY!!! Ale přeci jen o malilinko vítězí Elyse. Poslední dobou té tvářičce propadávám víc a víc...a to se mi zpočátku strášlivě nelíbila:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím, že už si k Elyse dospěla :) Já mám ráda Elyse v snědší pleti, takže tato je perfektní. A Nadja je taky kočka. Tady neušetřím :)

      Vymazat
  5. Hurá W Club! Přemýšlela jsem že bych se stala členem ale pořád váhám. A z těch tří krásek se mi nejvíc líbí Nadja, je moc krásná! Elyse mě nejdřív nezaujala ale teď mi přijde půvabná a Poppy se mi ale nelíbí kvůli těm vlasům, ty jsou šílený:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem taky váhala několik let, než se přihlásila, takže tomu rozumím. :)

      Vymazat
  6. U mě by zvítězila Elyse. V této velmi tmavé podobě se mi moc líbí včetně oblečení a doplňků. Sice je ta růžová sukně extra nadýchaná, ale nevadila by mi. Nadja se mi nelíbí ani její oblečení. Poppynka má moc hezké oblečení a doplňky, samotná mě nezaujala. Takže v této řadě jsem v klidu, nechává mě chladnou 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám také jako vítězku Elyse. Ve snědém provedení ji opravdu můžu.

      Vymazat
  7. Tak mňa ako celok nezaujala žiadna.

    OdpovědětVymazat
  8. Doufejme,že další novinky budou lepší,zatím slabota.Tato růžová Poppy na mě působí jako dívčina z filmů pro dospělé :-D ,příliš lacině.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat