Legendary Convention 2020 - závěrečný den

 Legendary Convention 2020 - závěrečný den

Sobota je poslední den conventionu. Během dne jsou představeny poslední kousky a finální večer je představena i top panenka celého klání. Tentokráte je i Aymelie - nová tvář.


Eugenia Wicked Narcissism
Item # 91482
Wicked Narcissism
Eugenia Perrin-Frost™ Dressed Doll
The 2020 Integrity Toys 25th Anniversary Convention: Legendary
W Club Event Centerpiece
Limited Edition: TBD
Head Sculpt: Eugenia
Body Type: FR 6.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Cream
Hair Color: Raven
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Quickswitch: No

 



Ayumi Charmed Child
Item # 82132
Charmed Child
Ayumi Nakamura Dressed Doll
The 2020 Integrity Toys 25th Anniversary Convention: Legendary
W Club Event Souvenir
Limited Edition: 1369
Head Sculpt: Ayumi 3.0
Body Type: NF 3.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: FR White
Hair Color: Crimson
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Quickswitch: No

 

Dania Haute Desire
Item # 91481
Haute Desire
Dania Zarr Dressed Doll
The 2020 Integrity Toys 25th Anniversary Convention: Legendary
Fashion Royalty Saturday Centerpiece
Limited Edition: 600 Dolls
Head Sculpt: Dania Zarr
Body Type: FR 6.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Hungarian
Hair Color: Chocolate Brown
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Quickswitch: No

 



  

Aymeline Celebration
Item # 12319
Celebration
Aymeline Dressed Doll
The 2020 Integrity Toys 25th Anniversary Convention: Legendary
The Jason Wu Collection Saturday Official Convention Souvenir
Limited Edition: 600 Dolls
Head Sculpt: Aymeline
Body Type: FR 6.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Light Honey
Hair Color: Raven
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Quickswitch: No
Velvet Touch: No

 

 

Někteří mohou namítat, že celý convention na nás mrká krásná Agnes a vlastně v celé řadě představených panenek jsme ji neviděli. Ano, vůbec představena nebyla. Až finální večer Alan prozradil, že se jedná o výroční panenku k oslavě 25 let existence Integrity Toys, a panenka bude představena později samostatně.



Komentáře

  1. Teda musím říct, že opět povedené kousky. Člověk může na nich oči nechat. Eugenia mi na první pohled přišla divná s tou bílou pletí a černými rty, ale při hlubším zkoumání je opravdu krásná. A ta nová tvářička mi tro připomíná Poppy a má docela pěknou hřívu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím, že Eugenia je zvláštní. Taková Gotička :) Ale její oblečení se mi líbí opravdu moc. to spojení s krajkou ...ach.

      Vymazat
  2. Evženka je zajímavá, netradiční :-) sexy. Dania se mi i líbí, ale chce to reály. Poslední je pěkná, já si myslela že je to 16 tka :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evženka je hodně netradiční. Jsem se rozhodla do ní jít, tak snad nebudu litovat :)

      Vymazat
  3. Za mě Aymeline, ta se mi fakt moc líbí. Oblečení je u všech holek nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně tato kočka připomíná Dianu Ross. Ta její hříva, krásné lesklé jednoduché šatičky... :)

      Vymazat
  4. Líbí se mi ta nová tvář a vůbec nevypadá jako panenky od Fashion Royalty.Má nádherné šaty,pravá noblesní kráska.Je mi jasný,že nedostupná.Ale netrápí mě to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ač je to nová tvář, vidím v ní trochu Vanessu. Musím si přečíst tu její story, jestli není náhodou její příbuzná :)

      Vymazat
    2. Tak to mi dej prosím pak vědět co jsi se dočetla. Díky.

      Vymazat
  5. Jooo Evženka překvapila! Krátké vlasy jsou bomba! A je taková gotická! Ayumi s červenýma vlasama je zábavná! A hurá Dania je moc hezká! Nová tvář mi připomíná panenky Kingdom doll :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano gotička. Já na ni hleděla jak puk. Překvapila mě kombinace stylu a tváře Eugenia. :)

      Vymazat
  6. Eugenia mi připomíná Drákulovu nevěstu nebo Zlobu 😉. Eugenii mám ráda, ale tato mě nezaujala. Vybrala bych si Daniu, vypadá velmi dobře, má krásné šaty a doplňky, tu bych brala, ale taky mě zajímá reál, třeba to nebude nic moc. Novinka Aymeline je zajímavá, líbí se mi líčení a hlavně oblečení a doplňky. Není to ale zase nějaký zázrak, který bych musela mít. Joo a taky mi připomíná Dianu Ross, to jsi trefila dobře 😊. Na Ayumi se mi líbí barva vlasů, ale mám radši starší verzi než tuto s nafouklou pusou.

    OdpovědětVymazat
  7. Tyto panenky se povedly všechny...gotická Evženka je úžasně strašidelná, Ayumi má krásnou barvu vlásků...ta nová panenka je perfektní, ale vede u mne smyslná Dania. Má překrásné šaty, tvář, nemůžu od ní odlepit zrak:-))dostala mne!

    OdpovědětVymazat
  8. Eugenia je vážne veľmi zaujímavá a netradičná. Celkom sa mi páči. Ayumi ma nezaujala, najviac sa mi páči Dania, taký štýl alá "India". 🙂 A súhlasím s Tebou, že pripomína Dianu Ross a veru moju obľúbenú tvár Vanessku.☺️

    OdpovědětVymazat

Okomentovat