Smoke and Shadow Vanessa 2021

 Smoke and Shadow

Tento týden byla představena první panenka z řady Nu Fantasy s tváří Vanessa. Je to první kočka v řadě čtyř. Designér Mark Tinkey. Vyrobeno je 1500 kusů.

 

 

 
Kabelku má panenka připevněnou na náramek. Ozdoba hlavy je formovaná do čelenky, netřeba nijak špendlit. stejně tak závoj. Rukávy jsou také zvlášt, můžou být sundány. 

Item # 75029
Smoke and Shadow
Vanessa Perrin™ Dressed Doll
NU. Fantasy™: The Coven Couture Collection

Edition Size: 1500
Expected Ship Date: Early Winter 2021
Head Sculpt: Vanessa 3.0
Body Type: FR 6.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Cream
Hair Color: Ash Blonde
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Quickswitch: No


😉


Komentáře

  1. Rozhodně zajímavá. Vidím ji jako krásnou čarodějku v nějaké pohádce...ale hodnou čarodějku:-)čelenka je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, tak nějak. také se mi hodně líbí ozdoba hlavy. No a výšivka na šatech, to můžu.

      Vymazat
  2. Krásna fantasy bohyňa. Pripomína mi s niečím zberateľskú Barbie Loboutin Venetian Muse. Rukávy a kabelka sú skvelé vychytávky.🙂🙃

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná čarodějka! Nu Fantasy tu dlouho nebylo! Jsem ráda že zase něco udělali! A těším se další tři!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i já mám ráda Fantasy kolekci, jen se ne často objevuje :)

      Vymazat
  4. Je nádherná!Doufám,že budu mít štěstí a podaří se mi jí ubytovat!!!Vanessy ty já můžu a tato mě moc nadchla.Jsem zvědavá na reálné fotky.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobry den Miso, kde na FB lze videt panenky k prodeji? :-) Odkaz co tu mate nefunguje a z MMB vsechny inzeraty zmizely. Dekuji

    OdpovědětVymazat

Okomentovat