Baroness Agnes Von Weiss™ Basic Malibu Sky

 Baroness Agnes Von Weiss™ Basic Malibu Sky

Kolekce basic se představila v podání Victoire z řady East59. Následovaly dvě Keeki z řady Meteor, Poppy a Lilith z řady NuFace. Měla jsem pár typů, kterou že to tvářičku vyberou z Fashion Royalty řady, ale Agnes jsem neuhodla... 

Dle mého soudu se velmi povedla. Krásná, jemná, takže ani nevypadá toliko naštvaná, a ač má jen plavky, působí luxusním dojmem. No zvažte sami...

 

 

 

Item # 91523
Malibu Sky
Baroness Agnes Von Weiss™ Basic Doll
The Fashion Royalty® Collection

Edition Size: Open Edition
Price: $99 + Shipping and Handling
Expected Shipping během 2021 and 2022
Head Sculpt: Agnes Von Weiss
Body Type: FR 6.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Hungarian
Hair Color: Platinum
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Quickswitch: No

😁

Komentáře

  1. Agnes je velmi půvabná, jemná, Líbí se mi:)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. to asi nemusím,sice se mi líbí,ale Agnes nikdy nebyla mou srdcovkou ;-) ,i když tato je moc pěkná

      Vymazat
  3. Nádherná, jemná Agnes...moc povedená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tato basička, ostatně i lilitka, mě opravdu hodně překvapili.. ale v dobrém slova smyslu. Nečekala jsem od basics takovou krásu.

      Vymazat
  4. Prekrásna, tá by sa mi veľmi hodila :-) Budeš mať nejakú k dispozícii??? <3

    OdpovědětVymazat

Okomentovat