Agnes Von Weiss - Legendary Status 2021

 Agnes Von Weiss - Legendary Status 2021

 
Tahle Lady spadla z čistého nebe. Byla představena před pár dny, jako panenka, které měla být ke koupi pro všechny držitele hlavní vstupenky na Convention 2020 Legendary, jen vlivem technických komplikací nebyla. Co jsem četla komentáře, nikdo o její existenci nevěděl. Zlí jazykové mluví o tzv. záplatě. "Protože zlatá verze výroční Agnes nesklidila toliko obdivu, přispěchalo IT s pozměněnou verzí." No, říkejte si co chcete, mně se zlatá líbí moc.
 

 

Item # 91506

Legendary Status Agnes Von Weiss™ Dressed Doll (Color Variation)

Official Integrity Toys 25th Anniversary Doll

Limited Edition: 600 Dolls

Estimated Arrival: Summer 2021

Retail Price: $175.00 **2020 Main Package Convention Holder Limited Offer**

Head Sculpt: Agnes

Body Type: FR 6.0

Foot Sculpt: High-heeled

Skin Tone: FR White

Hair Color: Sterling

 
A můžeme porovnat či hledat rozdíly. Krom barvy šatů, šperků a make-upu, je tu také pozměněný účes, či spadené ramínko na šatech. Mírné zásahy, které vytváří úplně jinou panenku. Krása.
😀


Komentáře

  1. Teda to je překvapení! Ale je krásná! Tmavovlasá verze je moc hezká, těším se na reál. A ta světlá je moc krásná taky. To se strhne bitva na ebay, už vidím ty aukce:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta stříbrná se mi líbí trošičku víc. Tmavé mi nesedí ty ublízlé vlasy - teda hlavně v tom porovnání. Jinak není špatná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já sama se rozhodnout nemůžu. musím počkat na reál

      Vymazat
  3. Ani stříbrná ani zlatá.Ta plavková je TOP.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta stříbrná mne uhranula víc. Obecně se mi na panenkách líbí platinové vlásky...a drdůlek ji moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem zjistila, že mám daleko víc tmavovlásek. Takže proto asi ta tmavší. Ale upřímně, vzala bych obě.

      Vymazat
  5. Asi i mňa viac zaujala bledá verzia, ale obe majú niečo do seba.😊

    OdpovědětVymazat
  6. Obe sa mi páčia, ale strieborná o pol stupňa viac. Možno preto, že tmavú Agnes už doma mám? Hm???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. možná ano, že chceš to, co ještě nemáš. Ted už bych chtěla obě.. :)

      Vymazat

Okomentovat