Nápad vyfotit celou sbírku

 Nápad vyfotit celou sbírku

Každý rok jsem se snažila vyfotit sbírečku IT panenek pohromadě. První roky to šlo, ale teď už je to holý nesmysl. Pár jich postavíte a poslední vám je shodí jako kuželky...když je tedy máte kam postavit. Takže jsem si dala za úkol je nafotit alespoň po skupinkách. Nejsem ještě hotová, ale tento způsob by se mohl vydařit. Pokud tedy mi zase nebude chtít kocour pomáhat...

Já: Dino, jdi pryč. Zavazíš mi..

Dino: Cože? Jako že já?

Dino: Ne, nezavazím...

Dino: Nikdy nezavazím...

Dino: Neslyším tě...

Dino: Oni tady zavazí...

Dino: Tak teď už dobrý?...

Dino: Nekamarádím se s tebou..

😊

Komentáře

  1. Hezká skupinka panenek! A kocourek je nádherný!

    OdpovědětVymazat
  2. Přiznám se,že jsem víc koukala na toho krásného kocoura.Takže si fotky musím prohlédnout znovu...Nápad vyfotit všechny panenky mám v hlavě už roky,ale protože se u mě dost mění atd,tak jsem to vzdala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, tyhle fotky byly stejně hlavně o kocourovi. Focení jsem odložila na neurčito. Nebyla jsem spokojená s dosavadním výsledkem... ach jo.

      Vymazat
  3. Dino je nádherný - mám slabost pro rezavé kočky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat