Karolin Grand Gala Rome reál z kolekce cestou po Itálii

 Karolin Grand Gala Rome reál z kolekce cestou po Itálii

Panenka velmi často komentovaná vznikla v dílně Italských Magia 2000. Dle mého soudu božská, nádherná, úžasná, krásná, úchvatná a celá růžová panenka.... 

 

 
Nejen, že má úchvatné šaty, přes které přidáte další sukni, ale také velký závoj mint barvy. K její výbavě patří dva sety šperků, dva páry bot, punčošky a kabelka.
 
 

 

V zahradě zalité sluncem

 
...Karolin není tvář, kterou všichni milují na první pohled
... růžové šaty nejsou to, co sběratelky rády hromadí
... tak proč jsem tak poblázněná touto kočkou?
😍





Komentáře

  1. Tvář Karoline moc nemusím ale celkově má panenka něco do sebe:) Šaty jsou krásné a celkově je to zajímavé!

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám růžovou ráda.To mi nevadí.Ani ta tvář,osobně se mi líbí i když nemám ani jednu.Mě odrazuje ten bohatý,plesový účes.V civilu se nosit nedá a po rozpuštění kdoví jak by vypadala...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat