W Club 2023 otevírá členství

Opět se s koncem února otevírá možnost přihlášení se do Wclubu. Wclub je klub pro IT nadšence, který úzce spolupracuje s Integrity Toys a nabízí jeho členům pár výhod.

Jsou to informativní mailíky, co nového vyšlo (takže můj blog, jen o pár dní dříve), dále možnost nakoupit vstupní panenky,... 

možnost nakoupit další panenky v průběhu roku (takže moje nabídka panenek, až už jsou k odebrání), možnost účastnit se setkání/conventionu pro štastlivé výherce loterie a to jsou tak ty největší pecky. To vše za 50 USD.

A ted zpátky ke vstupním kočkám. Letos chtěli IT udělat radost lačným sběratelům, a tak připravili stylové alternativy k velmi žádaným již představeným panenkám. Když říkám velmi žádaným, tak opravdu VELMI žádaným....takže na ebay od dvaceti nahoru nebo vůbec.

Reakce sběratelů opět nepřekvapila... část byla nadšená, část naopak. Já se počítám k první části. Jsem nadšená! Všema třema! ooo my God! :)

No, tak se vrátíme k tomu nejdůležitějšímu a představíme si je...

Alejandra z řady NuFace
 

 

 

 

Eugenia z řady Fashion Royalty 

   

 


Poppy z řady Poppy Parker   



 

 

 


Když jsem mluvila o alternativách... IT již dříve představilo originál panenky, které udělaly díru do dušiček sběratelů. Kdo by nechtěl první Alejandru tmavovlásku ve zlatě... pojdme se poohlédnout zpět, které že to vlastně ty originály, ke kterým se nově představené alternativky, pojí....

 


Vidím je a stejně jsem  pořád nadšená a stejně chci všechny...

A ještě jedna info ohledně conventionu. Letos bude opět podzimní convention virtuální. US obyvatelé budou mít možnost se sejít v červenci osobně na jednodenním dýchánku, ale convention zatím osobní nebude. Očekávejme tedy podobný průběh conventionu, jako lonský STAY TUNED.

😘










Komentáře

  1. Zajímavý nápad! Mě se nejvíc líbí Evženka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Evženka a Poppy Wauu, ikdyž mám modrou verzi Poppy :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Evženka je krásná...začíná se mi líbit stejně jako její tmavá sestřička, její obleček je perfektní...no ale malinko vede černá poppynka..."kopie" starších verzí mi nevadí...klidně bych brala další jinou barevnou verzi:-))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat