Wclub Event 2022 - 3. den Tobias a Keeki

 Wclub Event 2022 - 3. den Tobias a Keeki

Třetí den a dva nášupy. Nejsem okouzlena, spíše trochu dezorientovaná. Zjistila jsem, že na to, abych porozuměla charakteru ztvárněné hlavní postavy seriálu, žiju na špatné zeměpisné polokouli.



 

 

Item # 21029

Fashion Matters

Tobias Alsford™ Fashion Figure

The 2022 Integrity Toys Event: Stay Tuned

Edition Size: TBD

Expected Ship Date: Summer 2023

Head Sculpt: Tobias

Body Type: FR Homme 1.5

Skin Tone: A-Tone

Hair Color: Black

Zkrátka, letošní klání je motivováno filmovými seriály. Seriály spíše staršími, které ne vždy doputovali i k nám. Říká vám třeba něco Fresh Prince s Willem Smithem?.. nejste sami. 



 

 

Item # 46033

Bel-Air Princess

Keeki Adaeze™ Dressed Doll

The 2022 Integrity Toys Event: Stay Tuned

Edition Size: TBD

Expected Ship Date: Summer 2023

Head Sculpt: Keeki Adaeze

Body Type: Meteor 1.0

Foot Sculpt: Flat Feet With Articulated Ankle

Skin Tone: Light Honey

Hair Color: Spiced Caramel

Eyelashes: Yes, Hand-applied


Nápad je to skvělý, jen nechtějte po mně, abych servírovala designerské předlohy... já je neznám. Ale... neodcházejte od obrazovek, budeme pokračovat!....
😀




Komentáře

  1. Takže podle seriálů ? To je zajímavý. Není to špatný nápad :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jako kdybych ani nekoukala na IT...většinou si jim povedou kousky, kdy mi spadne čelist a já chci vše! Tady nechci nic...:-(

    OdpovědětVymazat

Okomentovat