Wclub Event 2022 - 2.den Poppy

 Wclub Event 2022 - 2.den Poppy

Druhý den akce na nás vykoukla galaktická růžová Poppy... svět se zbláznil. 

 

 

  

Item # 77238

Galaxy Girl

Poppy Parker® Dressed Doll

The 2022 Integrity Toys Event: Stay Tuned

Edition Size: 3000

Expected Ship Date: listopad 2022

Head Sculpt: Poppy Parker

Body Type: PP 1.5

Foot Sculpt: High-heeled & Articulated Ankle Foot 

Skin Tone: Spacey Pink

Hair Color: Azure Blue

Eyelashes: Yes, Hand-applied



Ještě pořád tu růžovou rozdýchávám. Mám ráda IT, mám ráda Monster High, ale kombinaci těchto dvou v jednom asi až tak úplně nechci. Nebo jsem moc přízemní? Nejlepší bude počkat na reál, že... :)


Komentáře

  1. Tak ty se odvázali, to je fakt úlet:) Ale misi Apollo by se určitě líbila:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem u této panenky taky přízemní...to snad ne...líbit se mi nemusí a stejně si svého zájemce jistě najde

    OdpovědětVymazat

Okomentovat