IT zásobování

 IT se snaží všemi způsoby doplnit zásoby panenek, jež představilo v uplynulých měsících.

Mají velmi pozitivní přístup a slibují do konce roku vydat následující kousky. No, budeme si držet palce a šetřit peněženky. zase.... (takže letos celá rodina dostane na Vánoce jedny ponožky :))


"Carnival Gala In Venice" Lukas Maverick, Integrity Toys X Magia 2000, IT Direct Exclusive




"Graceful Reign" Vanessa Perrin, 2021 W Club Exclusive




"Sound Individual" Romain Perrin, IT Direct Exclusive


"NU. Classic" Lilith Blair, 2021 W Club Exclusive


"Earth Angel" Eden Blair, 2022 Upgrade Doll


"Up With A Twist" Agnes Von Weiss, 2022 Upgrade Doll


"Ultra Violet" Poppy Parker, 2022 Upgrade Doll



"Honolulu Sunset", Augustus "Gus" Blake

Basic Fashion Figure


"Aloha Waikiki" Victoire Roux Basic Doll

 


"Alysa Bride" Jason Wu Collection, IT Direct Exclusive


"My Hair Fair" Zuri Okoty, IT Direct Exclusive



"Good Hair" Meteor Wig Pack, IT Direct Exclusive


"This Hair Is Mine" Meteor Wig Pack, IT Direct Exclusive


"We Love Poppy" Poppy Parker Mini-Gift Set

Special Event Exclusive

😆 Neváhejte mi napsat, pokud vás některá/některý chytne za srdce.. nebo jen padne do oka :)

Komentáře

  1. Ta královna je moc krásná, ale stále zůstávám věrná Barbie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je dobře, cenově nedosahují vysokých výšin jako IT. Pořád mám před očima scénu, kdy mi zmrzlinka ukazovala svého prvního IT a já byla ráda, že se mi nelíbí.... pak ukazovala další, pak jsem objevila fotopříběh s IT.... no, odolávala jsem půl roku.

      Vymazat
  2. U některých mě zajímá reál.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat