První Wclubová panenka roku 2022 - Popppy So Curious

 První Wclubová panenka roku 2022 - Popppy So Curious

Moda inspirovaná  pohádkovou předlohou Alenkou v říši divů. Povedená, ale ráda přenechám dalším.... kromě králíka. Ten je boží... :)



 

Item #77235

So Curious

Poppy Parker® Dressed Doll 

The Poppy Parker® Collection

2022 W Club Exclusive Doll

Edition Size: TBD

Ship Date: Spring / Summer 2023

Head Sculpt: Poppy Parker

Body Type: PP 1.5

Foot Sculpt: Articulated Ankle

Skin Tone: Cream

Hair Color: Light Blonde

Eyelashes: Yes, Hand-applied


 
😁


Komentáře

  1. Je hezká a byla by ještě hezčí kdyby byla jinak oblečená. Ale doplňky jsou moc hezký!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě dost šokovala tato předloha stylu. uvidíme, co bude dál.

      Vymazat
  2. Mne sa celá veľmi páči, aj keď nehovorím, že sme za tie roky nevideli mnoho krajších blond Poppyniek. Králiček je super, rovnako ako všetky doplnky.😎🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přijde mi, že už i takovou blond jsme tu měli, ale čert to vem...doplnky se mi také líbí :)

      Vymazat
  3. Tak zatím zůstávám chladná a pro panenku jsem se nenadchla...ale líbí se mi králíček taky a kabelčička...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat