Dawn In Bloom Isabella a Dusk In Bloom Luchia 2022

 Dawn In Bloom  Isabella 

 

 

 

Item # 91510

Dawn In Bloom

Isabella Alves™ Close-up Doll 

The Fashion Royalty® Collection

Edition Size: 1500

Ship Date: Spring 2023

Head Sculpt: Isabella

Body Type: FR 6.0

Foot Sculpt: High-heeled

Skin Tone: Sunkissed

Hair Color: Dark Brunette

Eyelashes: Yes, Hand-applied


Dusk In Bloom  Luchia 2022

 

 

 

Item # 91524

Dusk In Bloom

Luchia Zadra™ Close-up Doll 

The Fashion Royalty® Collection

Edition Size: 1500

Ship Date: Spring 2023

Head Sculpt: Luchia 2.0

Body Type: FR 6.0

Foot Sculpt: High-heeled

Skin Tone: FR White

Hair Color: Caramel

Eyelashes: Yes, Hand-applied


Jsem nadšená volbou tváří pro tuto kolekci. Dlouho nebyly použité a v mé sbírce chybí.

😍

Komentáře

  1. Velmi zajímavé! Vypadají luxusně:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňa ani jedna z týchto dám neoslovila, aj keď negližé majú božsky sexi štýle. Viac sa mi páči Luchia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to sexy kočky. Zástupkyně těchto tváří doma nemám, ráda je ubytuji.

      Vymazat
  3. Já volím Isabellku, ta se mi líbí hodně:-))a nevím proč, zaujal mne náhrdelníček...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat