Alyssa Bride Jason Wu Collection "Spring 2020"

 Alyssa Bride Jason Wu Collection "Spring 2020"

S prvním červnovým dnem Jason představil další kočku ze své dílny - Alyssu jako nevěstu. Tmavovlasá kráska v moderních šatech odstínu slonové kosti.

Nejvíce jsem unešena z jejich botiček.:) Šaty hodnotím také pozitivě, prádelko exclusivní... jen ty šperky se opakují a ani se mi k ní moc nelíbí. Uvítala bych modré kameny.. Když už nevěsta, tak i s modrou... nebo jí nějaké mohu půjčit, a pak to bude dokonalost sama :)



 

Item #12316

Alyssa Bride Dressed Doll

Jason Wu Collection Spring 2020


Edition Size: 450 Dolls

Ship Date: Late 2022-Early 2023

Head Sculpt: Alyssa

Body Type: FR 6.0

Foot Sculpt: High-heeled

Skin Tone: FR White

Hair Color: Dark Brown

Eyelashes: Yes, Hand-applied

Velvet Touch: No

 

 

😍

Komentáře

  1. Je moc hezká! Šaty jsou moc krásný jsem ráda že mají takový odstín a ne čistě bílou barvu. Je to supr!

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych brala jedině to prádlo :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Má nádherné šatičky i to prádlo...a tvář Alyssa vůbec neznám...v těch šatách bych si uměla představit třeba Vanessu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. té by to také jistě slušilo. Jason často ke svým modelům použítá své oblíbené tváře, tedy Elyse,ted tedy Alyssu..

      Vymazat
  4. Je pekná, ale nie oslnivá na kúpu.

    OdpovědětVymazat
  5. Táto bábika mi v niečom pripomína speváčku Katy Perry. Tvár Elyse/Alyssa nie je moja šálka kávy, šaty s ú krásne a ako celok vyznie všetko krásne.😊

    OdpovědětVymazat

Okomentovat