Reál Keeki a Adele

 'Černé v černé


Keeki Still popin a Slay all day, obě panenky z basic plavečkové kolekce a Adele, čarodějka z kolekce NU.Fantasy... oblečené do malých černých šatů ze salonu Giovania.
 


Holky se v místnosti špatně fotí, není jim vidět detailně do těch nádherných ksichtíků, tak jsem je vytáhla na terásku. Zalezli jsme si do stínu a fotili zázraky. 

 

😏

Hledala jsem Adele s rozpuštěnou konskou hřívou a našla. Takže moje zůstává tak, jak je. Foto zapůjčeno z flickru.
 




Komentáře

  1. Super fotky! Čarodějka se mi líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji. mám chut ji rozpustit vlásky, ale to by nedopadlo dobře... ach jo :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne sexi čokoládové bohyne.😊

    OdpovědětVymazat
  4. Super focení:-))! Taky se mi čarodějka líbí nejvíc a rozpuštěné vlásky bych taky ráda viděla:-))i když jí ta koňská hříva sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hledala jsem a hledala Adele s rozpuštěnou konskou hřívou... našla jsem a jsem a přidávám do článku.... možná není ani o co stát

      Vymazat
    2. No bez koňské hřívy vypadá tak "obyčejně" :-(...

      Vymazat

Okomentovat