Wclub 5. panenka - Lilith The Nu. Classic

 Rok utekl jako voda a máme tu poslední panenku tohoto Wclubového roku 2021 - Lilith The Nu.Classic.

Je rozmilá... za tento rok se mi nahromadilo tolik černých panenek, jako za celou dobu sbírání ne.




Item # 82150
The NU. Classic
Lilith Blair Dressed Doll
The NU. Face Collection
2021 W Club Exclusive Doll
Edition Size: To Be Determined
Expected Ship Date:
Late Summer/Early Fall 2022
Head Sculpt: Eden/Lilith
Body Type: NF 3.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Dark A-Tone
Hair Color: Brunette
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Quickswitch: No

  
 
   
😉


Komentáře

  1. Zajímavé udělat Lilith takhle tmavou. Ale líbí se mi a oblečení má taky moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle je pěkná, ta se mi líbí. Možná je to i těma vlasama, nemá je rovné, dlouhé. Zajímavé oblečení, ta sukně by se dala ušít.

    OdpovědětVymazat
  3. Panenka je krásná,o tom žádná.Ale já se tmavým panenkám pokud možno vyhýbám a také tento účes nevím no,já ráda panenky češu a tohle by nedopadlo dobře,kdybych rozpustila,i když už mám ve sbírce pár panenek s původním účesem,ale je to boj se ovládat...

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná, ale já už tu svou mám :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nějak mi takhle černá vůbec nesedí. Nejvíc se mi líbí ta podprsenka 😁jinak přenecháme jiným...

    OdpovědětVymazat
  6. Mne nesedí vôbec tvár Lilith ako černoška. Outfit s doplnkami sa páčia, opäť podľa posledných módnych trendov.😊👍

    OdpovědětVymazat

Okomentovat