W club 2022 otevřen

Se začátkem března přichází i možnost upsání se do Wclubu na sezonu. Čím dál více sběratelů tuto možnost využívá, někteří litují, jiní si jej pochvalují. Je to trochu dražší sranda, takže každý musí znát své limity.

                                        

A jakéže to kočky otevírají klub tento rok? Pro sezonu 2022 na nás vykoukla Agnes, černá Eden a tmavší Poppy.


Item # 77231
Ultra Violet
Poppy Parker® Dressed Doll
The Poppy Parker® Collection
2022 W Club Upgrade Doll

Edition Size: TBD
Body Type: PP 1.5
Foot Sculpt: Articulated Ankle
Skin Tone: FR Black
Hair Color: Darkest Brown
Eyelashes: Yes, Hand-applied


 





Item # 82156
Earth Angel
Eden Blair™ Dressed Doll
The NU. Face® Collection
2022 W Club Upgrade Doll


Edition Size: TBD
Body Type: NF 3.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Dark A-Tone
Hair Color: Dark Mahogany Brown
Eyelashes: Yes, Hand-applied

 





Item # 91532
Up With A Twist
Agnes Von Weiss® Dressed Doll
The Fashion Royalty® Collection
2022 W Club Upgrade Doll

Edition Size: TBD
Body Type: FR 6.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Sunkissed
Hair Color: Brunette
Eyelashes: Yes, Hand-applied
 
😏


Komentáře

  1. Líbí se mi, ale nepotřebuju.Poppy má divný střh vlasů, Agnes je nádherná ale mám podobnou blond. Eden mám, uvidíme reál, ale má je hezčí .-)

    OdpovědětVymazat
  2. Poppy je moc hezká, má i pěkné oblečení! A Agnes je taková glamour :) Jen Eden se mi moc nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to taký mix, ale na každej mi niečo vadí. Najviac sa mi páči asi Agnes, potom Poppy a nakoniec Eden. Mne pri tejto tvári vôbec nesedí černošská pleť, ale zase má najlepší outfit s doplnkami zo všetkých troch.😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlas, Eden vůbec nemá černošské rysy. Já jsem šla do Agnes.

      Vymazat
  4. Poppynka je hezoučká, no asi trochu víc se mi líbí její oblečení, než panenka samotná...Eden vůbec, ta tmavá tvář mi k ní nesedí a Agneska je krásná...líbí se mi i ty peříčkové šatečky. Povedla se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na Eden se černá nehodí. Třeba jí křivdím a reál bude krásný... a možná taky ne. Ale halenečku má boží :)

      Vymazat

Okomentovat