Dolly Days 2021 - Elyse, Romain a Zuri

 Dolly Days pokračovaly i čtvrtý a pátý den. Po nabídce tělíček, 4 Wclubové Poppy a kolekce East 59 tu máme zajímavou Elyse, Romaina a Zuri s parukama. Pojdme si je prohlédnout :)


Item # 91509
Glamour Coated
Elyse Jolie Dressed Doll
The Fashion Royalty® Collection:
Maison FR
Edition Size: 1500
Expected Ship Date: Late Summer 2022
Head Sculpt: Elyse Jolie
Body Type: FR 6.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Japan
Hair Color: Raven
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Quickswitch: No

 

 

 


Item # 21028
Sound Individual
Romain Perrin Dressed Fashion Figure
The Monarchs Homme Collection

Edition Size: TBD
Expected Ship Date: Late Summer 2022
Head Sculpt: Romain
Body Type: Homme 1.5
Foot Sculpt: Articulated Ankle
Skin Tone: Sunkissed
Hair Color: Darkest Brown
Eyelashes: No
Quickswitch: No

 

 

 


Item # 46023
My Hair Fair
Zuri Okoty Dressed Doll
The Meteor Collection

Edition Size: TBD
Expected Ship Date: Late Summer 2022
Head Sculpt: Zuri Okoty
Body Type: Meteor 1.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Light Honey
Hair Color: Blond Flocked Hair and Two-toned Blond Wig
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Quickswitch: No

 

 

Balení paruk - v jednom balení jsou tři paruky. V nabídce jsou 2 různá balení.

 

 


  

 
Z paruk jsem nadšená. Mám ve sbírce Dominique Rush, které bych právě jednu chtěla vyzkoušet. A určitě bude prča vidět posledního Lukase v paruce :). Myslím, že s tímto materiálem si ještě hodně pohraju.
😉













Komentáře

  1. Ty jo! Samotná Elyse mě moc nezaujala ale oblečení má skvělý!! Chlapák je skvělý i jeho oblečení je super. A Meteor nápad s parukama je skvělý!!! Panenka může vypadat jak se nám zachce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak píše Petra - Chlapák se mi moc líbí, hlavně to jeho rozharašené háro. Oblečení má perfektní.
    Mě se docela líbí ta zubejda, má parádní paruky.

    OdpovědětVymazat
  3. Elys má hezké oblečení a kluk se mi moc líbí,i když je takový jemnější...ach jo...

    OdpovědětVymazat
  4. Elise nemusím,ani tu poslední. Ale do kluka půjdu,.. je TOP

    OdpovědětVymazat
  5. Tak Elyse bych vůbec nepoznala, myslela jsem, že je to nová tvář 😁panenka moc ne, ale oblečení má suprový. Romain je moc sladký a Zuri s parukama perfektní! Jen bych popřehazovala paruky v baleních👍

    OdpovědětVymazat
  6. Elise je zajímavá. Líbí se mi její svetřík. Moc se mi líbí Zuri s mezerou mezi zuby a krásnou malbou. Mohla by mít navlasenou hlavičku a byla by dokonalá. Moc se mi líbí ve vlnité paruce z druhého parukového balení.

    OdpovědětVymazat
  7. Zuri je dosť divná tými zubami a vôbec sa mi neľúbi nápad s parochňami, aj keď je inovatívny a predtým taký ešte nebol...🙄 Elyse je i na môj vkus taká "zvláštna".😃 Najviac ma zo všetkých troch zaujal Romain. Ten je dokonalý i s celým outfitom a vybavením.💚

    OdpovědětVymazat

Okomentovat