JEM Roxanne Pelligrini™ Two-Doll Gift Set

 A zase trochu šílenosti v podobě JEM - Roxanne Pelligrini™ Two-Doll Gift Set

Není to tak dávno, co IT ohlásilo poslední panenku v řadě JEM, protože jim končila licence. Bohužel na žádost sběratelů, IT přikoupilo další roky a znovu tu máme barevnou směsku šílených kousků. Přiznejte se, kdo hlasoval pro prodloužení?  :)

 
Item # 14110
Roxy Rumbles
Roxanne Pelligrini™ Two-Doll Gift Set
Adult Collectible
The JEM AND THE HOLOGRAMS® Collection
Edition Size: 600
Expected Ship Date: Late Winter 2022
Head Sculpt: Roxy
Body Type: CI/JEM V. 1.5
Skin Tones: FR White (Polka Dot Dress), Japan (Millionaire Dress)
Hair Color: Pure White for Both
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Quickswitch: No

 
Doufala jsem v nějakou jinou řadu, no nevadí. Na druhou stranu tady ušetřím, a to je velké pozitivum. Ale to je jen můj názor, jste-li fandou JEM, užijte si kolekci!

 

uznávám, že oblečky jsou relativně klidné a líbivé. Myslím, že bych je neodmítla. Ale malování obličeje a neposlušná hříva, to mi trochu vadí. V tomto jsem trochu suchar :)

 

😁


Komentáře

  1. Mně se kupodivu líbí ta se zeleným okem:-))

    OdpovědětVymazat
  2. No, keby som mala možnosť hlasovať, tak by som nehlasovala za. Ani jedna ma neoslovila.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja by som si tipla, že z našich končín určite každá zberateľka hlasovala.😅 Ach, normálne mi splnili sen.😂No, pri týchto outfitoch sa ešte krotili. Tak si Jem užijú len pravoverní fanúšikovia tohto seriálu.🙃

    OdpovědětVymazat

Okomentovat