Wclub 2. klubová panenka 2021 - Vanessa Graceful Reign

 Wclub 2. klubová panenka 2021 - Vanessa Graceful Reign

A máme tu další výročí a další kousek oslavující ... tentokrát 20. výročí existence Fashion Royalty linie u Integrity Toys. Autorem modelu je Jessy Ayala, který ji i ve čtvrtek představil v on-line presentaci.


 
Líbí se mi v této jednodušší podobě, bez čelenky a přehozu. Noblesa jí zůstala a samotná panenka omladila. Ale kompletní je zase jeden velký unikát.. ach jo. Budu muset udělat místo na poličkách... velké místo na tak velké šaty :)
 

Item # 91526
Graceful Reign
Vanessa Perrin® Dressed Doll
Fashion Royalty® 20th Anniversary Tribute Doll
2021 W Club Exclusive Doll
Edition Size: TBD
Ship Date: Spring 2022
Head Sculpt: Vanessa 1.0
Body Type: FR 6.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: FR White
Hair Color: Pearl Blonde
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Quickswitch: No
Zajímavostí může být, že vlásky jsou barvy pearl blond, poprvé použitý na panence. Vlasy není doporučováno rozpouštět, není to nijak bohatě navlaseno... však to znáto.

😆


Komentáře

  1. Teda Takový skvost! To oblečení je fantastické! Nechtěla bych to šít:) Ale samotná panenka mě nijak nenadchla. Těším se až na jaře vyjde a budou reálné fotky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také jsem zvědavá na reál. Obávám se, že z ní budu zase paf :)

      Vymazat
  2. Líbí se mi a to moc.Jenže je pro mě dost nepraktická.Já mám panenky do příběhů,tedy většinu.To znamená,že převlékám,češu atd...Tato kráska si zaslouží být na výstavce ve vitríně,u mě není v bezpečí :-D.Ach jo,to je zase situace...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, je to spíše výstavní kus. Ve tvém příběhu by se mohla mihnout v televizních novinách v záběrech o korunovaci :)

      Vymazat
  3. To je honosná bábika ako sa na výročie patrí.😊😍 Hotová kráľovská diva z nejakého starého paláca alebo práve utiekla z módnej udalosti Met Gala.😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. velmi honosná, rozhodně souhlasím. kam furt chodí na ty nápady, že? :)

      Vymazat
  4. Nádherná přepychová panenka...i když mne taky zaujaly víc šaty, než panenka samotná...ve vitríně by potřebovala dost místa:-))je okázalá, skvostná, no zdá se, že jejímu kouzlu nepodlehnu a budu ji obdivovat třeba u Tebe Míšo:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Tá je úžasná, už ju pár dní obdivujem <3 Prenádherná vitrínková kráska

    OdpovědětVymazat
  6. Nevím, mě moc nenadchla. Radši mám jednoduchost, přijde mi to moc naplácané.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat