Wclub 1. klubová panenka 2021 - Poppy Resort Ready

 Wclub 1. klubová panenka 2021 - Poppy Resort Ready byla představena.

 

Překvapila volbou dark A-tone odstínu. Je to poprvé, co byl použit na poppy, a věřím, že bude mít velký úspěch u ostatních sběratelek. Já se zamilovala do kyblíku na led :)  No a šatičky jsou také boží.. zřejmě lovili ve skříni mé náctileté mamky a přidali tunu přepychu dnešní doby... proč ne.

  

Item # 77211
Resort Ready
Poppy Parker® Dressed Doll
Poppy Parker® In Palm Springs Collection
2021 W Club Exclusive Doll

Edition Size: TBD
Expected Ship Date: Winter 2021/2022
Head Sculpt: Poppy Parker
Body Type: Poppy Parker
Foot Sculpt: High-heeled & Articulated Ankle
Skin Tone: Dark A-Tone
Hair Color: Black
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Quickswitch: No
 

😉

Komentáře

  1. Teda tak tmavá Poppynka tu ještě nebyla! Šaty se mi moc líbí a ty doplňky jsou úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, souhlasím :). Jen samotnou panenku asi nechám jiným.

      Vymazat
  2. Som veľká fanúšička Poppy Parker bábik, ale nejako mi na černošku nikdy jej charakter nesedí. Najmä tento odtieň sa mi zdá až príliš tmavý. Viac mám rada opálenejšie verzie.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak třeba při pohledu na reál změníš názor... černá ted frčí, jéje :)

      Vymazat
  3. A mne práve tmavšie odtiene na PP sedia, krásna je :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Takhle tmavá Poppynka mi taky nesedí...ale oblečení a doplňky bych brala:-)!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat