IFDC opět představil Poppy panenky

 IFDC convention opět představil Poppy panenky. Po velkém úspěchu z roku 2019 to asi není ani překvapivé. :)

Marvelous Masquerade
Poppy Parker

 
Item # 77206
Marvelous Masquerade
Poppy Parker™ Dressed Doll (Color Variation)
The IFDC Convention
Limited Edition: 1000 Dolls Total
Arrival: 8-2021
**IT Direct Exclusive**
Head Sculpt: Poppy Parker
Body Type: Poppy Parker
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: FR Black
Hair Color: Very Dark Brown
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Quickswitch: No


 


Lounge Siren
Poppy Parke
 

 
Item # 77207
Lounge Siren
Poppy Parker™ Dressed Doll
The IFDC Convention
Limited Edition: 1000 Dolls Total
Arrival: 8-2021
**IT Direct Exclusive**
Head Sculpt: Poppy Parker
Body Type: Poppy Parker
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: FR White
Hair Color: Golden Blonde
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Quickswitch: No

 
Tak jak se vám líbí? Panenky jsou pro účastníky conventionu a jen pár jich bylo dáno do loterie pro Wclub členy. Nepochybuji o tom, že na ebay budou také k dispozici.
😍




Komentáře

  1. Teda jsem příjemně překvapená! Jsou moc krásný! Ta tmavá verze "maškarády" se mi líbí víc než ta první modrá! Siréna je v černé krásná a elegantní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem na ty oblečky a ten oranžový bych brala všema deseti :)

      Vymazat
  2. Poppynky mám moc ráda , ale tyto dvě mne nějak moc nezaujaly...oblečení je pěkné, líbí se mi to černé kožešinkové "boa", ale jinak se žádné VUAU u těchto panenek nestalo...ušetřím:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Blond je stejná jako Angel, jen má pihu a červené rty. Tmavá je pěkná, jen nemusím culíky :-) čili odolám

    OdpovědětVymazat
  4. Blondínka sa mi nepáči, je taká už menej "typická" Poppy, chýba jej ten šarm. Černoška sa mi páči viacej, ale nič čo by som potrebovala. Existuje už 100vka krajších Poppyniek.😎

    OdpovědětVymazat

Okomentovat