Wclub 5. klubová panenka - VIOLAINE A Fashionable Legacy

 Wclub 5. klubová panenka - VIOLAINE A Fashionable Legacy

poslední klubová panenka, co uzavírá úspěšný rok Wclubu 2020-21. Tedy oficiálně, protože náhodou vím, že ještě čtyři kousky vám představím :)


 
Item # 82128
A Fashionable Legacy
Violaine Perrin™ Gift Set
The NU. Face™ Collection
2020 W Club Exclusive
Limited Edition: TBD
Estimated Arrival: Summer 2021
Head Sculpt: Vanessa 2.0/Violaine 1.0
Body Type: NF 3.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Japan
Hair Color: Raven
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Quickswitch: No

 

 

 



 

😀😀😀

Komentáře

  1. Zvláštní kombinace materiálu. Ale já červenou ráda. Moc se mi líbí v těch tylových šatečkách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to souhlasím. šatečky jsou hezké, jen bych je nečekala s touto tváří

      Vymazat
  2. Tie kozačky <3 Ale inak nič pre mňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně se líbí panenka, ale oblečeníčko bych si představovala trochu jiné

      Vymazat
  3. Věčná, červeno-černá kombinace...líbí se mi moc!

    OdpovědětVymazat
  4. Zklamání.Není to můj styl,moc červené :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Mňa nezaujala ani tvárička a ani celkové prevedenie. Je to už dosť silná červeno-čierna kombinácia. Najviac sa mi páči kufor, kozačky a bodkové šaty.😎

    OdpovědětVymazat

Okomentovat