Dolly Days 2020 - Rayna Wild Feeling

 Dolly Days 2020 - Rayna Wild Feeling

Čtvrtý panenkovský den nám přinesl snědou Raynu. Musím říct, že jsem mile překvapena. Oblečení je zajímavé a kočce sluší. Zřejmě je ted období módy holého bříška, protože toto je už několikátá kočka s odhaleným pupkem :)


 
Item # 82127
Wild Feeling
Rayna Ahmadi™ Mini Gift Set
The NU. Face™ Collection
2020 W Club Exclusive
Limited Edition: TBD
Estimated Arrival: Early Summer 2021
Head Sculpt: Rayna
Body Type: NF 3.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Light Honey
Hair Color: Soft Ebony
Eyelashes: Yes, Hand-applied

 

 
😃


Komentáře

  1. Tuhle panenku jsem už viděla na fcb a je nádherná.Hned bych jí brala.Líbí se mi,ALE má jedno ale.Raynu bych moc chtěla ubytovat a tahle by se mi vážně líbila,nebýt snědého těla,tak jdu do ní hned.Teď to zní rasisticky,ale vůbec né.Jde o to,že tyhle tmavá těla dělají časem neplechu.Pár takových panenek jsem buď to měla nebo mám a není to pak vůbec hezké,snižuje to i dost cenu,když chci panenku prodat.Ach jo...škoda,je nádherná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. snědá těla dřívějších sérií často na rukou měnila barvu, to ano. ted už se IT dušuje, že by k tomu docházet nemělo. tak nevím. Já se rozhodla do ní jít.

      Vymazat
  2. Rayna se povedla! Vypadá Úžasně! Moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som ju tiež už na FB obdivovala. Tvár Rayna milujem a táto je dokonalá od hlavy až po päty, štýlový outfit. Po Ginger je to moja druhá favoritka.🥰

    OdpovědětVymazat
  4. Raynu nemám žádnou a ani tuhle zřejmě neubytuju. Ale oblečko má perfektní, líbí se mi kalhoty a kabelka hooodně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. štastlivče. obávám se, že já ji budu potřebovat.

      Vymazat

Okomentovat