Legendary Convention 2020 - Poppy night

 Legendary Convention 2020 - Poppy night

Páteční galavečer provázela tvář Poppy. Slovo dostal sám designér tváře Poppy a provedl posluchače historií této tváře. Mluvil o inspiraci, o době dávno minulé a o úspěších této tvářičky. Jako zakončení byly představeny dvě vymazlené Poppinky. 

POPPY - Commanding Attention

Item # 77191
Commanding Attention
Poppy Parker™ Dressed Doll
The 2020 Integrity Toys 25th Anniversary Convention: Legendary
Poppy Parker Friday Centerpiece
Limited Edition: 600 Dolls
Head Sculpt: Poppy Parker
Body Type: Poppy 1.5
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: FR White
Hair Color: Light Blond

  

 

POPPY - Lovely in Lilac


Item # 77192
Lovely in Lilac
Poppy Parker Dressed Doll
The 2020 Integrity Toys 25th Anniversary Convention: Legendary
Poppy Parker Friday Souvenir
Limited Edition: 600 Dolls
Head Sculpt: Poppy Parker
Body Type: Poppy 1.5
Foot Sculpt: Articulated Ankle
Skin Tone: Japan
Hair Color: Dark Golden Blond

 
😓😏


Komentáře

  1. No... hezké jsou, naštěstí né tolik abych je musela mít ve sbírce 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ušetříš! a když se dívám na ten ebay, tak ušetříš oooopravdu hodně.

      Vymazat
  2. Teda! Jsou krásný! Ale žádné aaaaah se nekoná. Tak nějak neumí být originální, přijde mi že je to furt podobné a pořád dokola. Chtěla bych aby jim dělali častěji kratší vlasy a jiné barvy vlasů, oni snad nemají fantazii:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jak nejsem na ty poppče, tak také zůstávám v klidu. On ten celý convention byl takové ohlédnutí zpět na povedených 25 let existence, takže mnoho modelů připomíná jiný z minulosti.

      Vymazat
  3. Lilac vede,... Fialovou mám ráda. Je pravda že jsou podobné. Já si poppy zamilovala čili na druhou stranu jsem nadšená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mám ráda na integrity, rozmanitost, každý si najde tu svou :)

      Vymazat
  4. Nejsem naštěstí Poppy nadšencem, ale obě jsou moc hezké, také mi připomínají doby minulé, nejvíc asi šedesátá léta těmi účesy. Líbí se mi jak mají vždycky perfektní outfit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, těmi outfity mi dělají radost. myslím ted obecně všechny IT hadříky. Mám pocit, že jsou čím dál lepší, kombinovanější, detailnější...

      Vymazat
  5. Poppynky mám ráda, ale tyto mne moc nezaujaly...šatičky u té první jsou roztomilé, ten fialkový obleček je taky super, ale to je vše:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Přijde mi to pořád dokola, ale takhle to mám s Poppy často ....
    ..

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som veľká fanúšička Poppy Parker, sú obe prekrásne a vydarené. Fialová sa mi páči viacej. Myslím si, že som videla za tie roky už krajšie Poppynky. ☺️

    OdpovědětVymazat

Okomentovat