I Am A Giant JEM 2020

 I Am A Giant JEM 2020

Ač jsme mysleli, že JEM už ze sebe vydalo vše, zdá se, že IT znovu zaplatilo licenci a opět "hraje".






Item # 14109
I Am A Giant
Phyllis “Pizzazz” Gabor™ and Roxanne “Roxy” Pellegrini™ Two-Doll Gift Set
Adult Collectible
The JEM AND THE HOLOGRAMS® 35th Anniversary Collection
Edition Size: 600
Expected Ship Date: Winter 2020
Head Sculpt: Pizzazz and Roxy
Body Type: CI/JEM V. 1.5
Skin Tone: Japan (Pizzazz) and FR White (Roxy)
Hair Color: Neon Yellow (Pizzazz), Pure White (Roxy)
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Quickswitch: No




Komentáře

  1. Odpovědi
    1. tyto jsou hodně bláznivé. Ani neznám nikoho, kdo by je sbíral.

      Vymazat
  2. To jsou prostě osmdesátky jako vyšitý 😆. Líbí se mi bělovlasá Roxy, vypadá normálnějc než Pizzazz, to je fakt bláznivka 😂. Nechtěla bych ani jednu, leda by mi ji někdo daroval a to se určitě nestane...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj. mně se celkem bílí ohoz od bílovlásky. K obličejíkům jsem ještě nedospěla, ale obleček je hezký.

      Vymazat
  3. Ach, opäť Jem a spol., to nie je nič pre mňa. Ani po outfitovej stránke. 😆Najviac sa mi páčia čierne kožené nohavice, tie by som vedela využiť.😁

    OdpovědětVymazat

Okomentovat