AGNES Legendary Status - panenka 2020

 AGNES Legendary Status - panenka 2020

Tvář Agnes nás provázela celým conventionem, takže bylo velkým překvapením, když vlastně vůbec představená nebyla.

Vyplatilo se na ni počkat. Kráska vytvořená k oslavě 25. výročí existence Integrity Toys společnosti, se nám dnes ukázala v plné kráse.... a víte co?... jsem z ní úplně paf... Líbí se mi od hlavy k patě. Dokonce i ta divná žlutá odbočka u boku. Líbí se mi výrazné líčení a vlasy v culíku. Jsem paf z jejích punčošek a botiček.... božínku ta kabelka... pokochejte se také!

 

 

Item # 91503
Legendary Status
Agnes Von Weiss™ Dressed Doll
Official Integrity Toys 25th Anniversary Doll
Limited Edition: TBD
Estimated Arrival: Late Spring 2021
Head Sculpt: Agnes
Body Type: FR 6.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: FR White
Hair Color: Mahogany
Eyelashes: Yes, Hand-applied
😝



Komentáře

  1. No nevím tedy Míšo...nebudu Ti jí hanit,prostě každému se líbí něco jiného ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v poho :) Jak se říká, láska je slepá, hluchá, blbá :) :) Vážně jsem z ní paf.

      Vymazat
  2. Líčení a vlasy jsou moc hezké! Ta žlutá věc je šílená, bez toho by to bylo hezčí. A ta kabelka nevypadá moc funkčně jen jako na ozdobu. Šperky mají krásnou barvu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to líčení je povedené. Líbí se mi kombinace modrého kamene ve šperku a žluté na šatech.

      Vymazat
  3. Agneska je moc hezká, vlasy v culíku jsou perfektní. Trochu nerozumím barevnému ladění, ty modré šperky mi k tomu moc nejdou. Žlutá asymetrická róba vypadá trochu zvláštně .. dávala by mi smysl, kdyby ty šaty byly složené ze dvou kusů a mohla nosit ty stříbrné šaty zvlášť a to žluté mohla přidat. Taky mi k tomu nejdou zelené stíny, proč nejsou tedy modré, když zvolili modré šperky. Punčošky, psaníčko a strevíčky jsou na outfitu nejlepší. Kdybych ji musela mít, tak nahou bez výbavy 😁😊😉

    OdpovědětVymazat
  4. Asi nebude patriť k mojím vysneným Agneskám. Páči sa mi však, že so svojím štýlom líčenia je jedinečná. Vlasy v cope sú tiež plus.
    Žltá časť šiat rovnako ako Lucke, ani mne sa nepáči....
    Doplnky v podobe kabelky, šperkov a obzvlášť pančúch sú úžasné. ☺️

    OdpovědětVymazat
  5. No nevím, oficiální výroční panenku jsem si představovala úplně jinak. Na téhle mi ikonického nepřipadá nic. Tuctová předražená Agnes s nic moc výbavou. Když porovnám, co všechno má ve výbavě Natalia Enamorada (která je za tu samou cenu) , tak tohle je fakt výsměch, zejména ty praktické punčocháče s podpatkama. Myslím, že eventová Agnes by byla mnohem vhodnější adeptka... Z téhle panenky nic nevyzařuje, je to nudná kráska. Každopádně za mě velké zklamání... Nicméně určitě se najdou tací, co se mnou nebudou souhlasit a je to dobře. Každý máme jiný vkus a kdyby se všem líbilo to samé, byla by to nuda...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat