Poppy Anniversary Kiss verze blond a brunet 2020

 Poppy Anniversary Kiss verze blond a brunet 2020

U příležitosti oslavy 20 let spolupráce Jasona Wu a IT, byla vytvořena série panenek, z nichž první je tento "polibek k výročí". Panenky jsou loterijní, což znamená, že když to vyjde, můžete si ji koupit. Ale myslím, že ebay to jistí :) 

Pokochejte se...












Item #12317
Anniversary Kiss (Blond)
Poppy Parker™ Dressed Doll
The Jason Wu 20th Anniversary Collection
Edition Size: 450

Item #12318
Anniversary Kiss (Brunette)
Poppy Parker™ Dressed Doll
The Jason Wu 20th Anniversary Collection
Edition Size: 450
Expected Ship Date: hned
Head Sculpt: Poppy Parker
Body Type: Poppy Parker 1.5
Foot Sculpt: Articulated Ankle
Skin Tone: FR White (Blond) and FR Black (Brunette)
Hair Colors: Blond (Item # 12317) and Brunette (Item # 12318)
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Velvet Touch: No
Quickswitch: No
😀


Komentáře

  1. Roztomilé oblečky, no panenky mne nějak nezaujaly, takové "normální..."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě poppy celkově nechávají chladnou, a ani tyto kočky můj názor nezmění :)

      Vymazat
  2. Panenky jsou hezké zvláště ta blondýnka. Ale s oblečením a doplňky se moc nevytáhly je to takové chudé na to že je to k výročí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím, že se nijak nevytáhli. Viděla jsem už povedenější kočky, co do obličeje i oblečení. Třeba nám reál vyrazí dech!? :)

      Vymazat
  3. Hezké,ale také nepotřebuji a oblečení mají tedy nemožné,promiň,ale fakt se mi nelíbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím, že oblečení je úplně obyčejné. Tak, jak by se mi některé modely líbily i pro mou maličkost, tohle tím modelem není.

      Vymazat
  4. nevím nezaujaly, také ,,stará mladá,,

    OdpovědětVymazat
  5. Bolo vyrobených oveľa krajších Poppyniek ako sú tieto dve. Šaty nie sú tiež extra zaujímavé, ale dajú sa ešte využiť. Žiaľ Ebay to síce istí, ale na FB medzi zahraničnými zberateľmi som videla, že tie ceny sú za nich už nehorázne....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že tady jsme se všechny shodly na tom, že není nijak výjimečná či zajímavá.

      Vymazat
  6. Tak nevím, další dvě Poppy v ohozu, který si teda mohli odpustit, šaty divné, kabát divný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě to taky není zajímavá Poppy. Když se ale dívám na ebay, za kolik ji tam prodávají, tak asi nerozumím panenkám a nedokážu správně ocenit ty výjimečné kočky.

      Vymazat
  7. Líbí se mi ta čokoládová, ale stačí mi jen pokoukáníčko ;-). Outfit nezajímavý...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat