DANIA Such A Gem Designer Doll 2020

 DANIA Such A Gem Designer Doll 2020

Každoročně je vyrobena jedna panenka dle primárního návrhu sběratele panenek. Postupových kol je několik a vítěze volí i mimo jiné ostatní sběratelé. Tento rok to vyšlo Ryan Liang. 

Jeho původní návrh je doladěn týmem návrhářů z IT a i tvář vybírá IT. Ale výsledek se myslím povedl.






Item # 91516
Such A Gem
Dania Zarr™ Dressed Doll
2019 Design Competition Winner
Limited Edition: TBD
Estimated Arrival: Early Spring 2021
Head Sculpt: Dania 1.0
Body Type: FR 6.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Japan
Hair Color: Raven
Eyelashes: Yes, Hand-applied



Tak jak se vám kočka líbí? 
😚

Komentáře

  1. Tak nevím...úplně paf z ní nejsem...ale třeba naživo by vypadala jinak...? Barva šatů ale krásná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, také se těším na reál této Danie. Tento obličejík ještě nikdy nezklamal.

      Vymazat
  2. Vypadá jako Dania Rare appearance jen ty rty jsou rudé ale působí příliš tvrdě. Ale konečně zase nějaká Dania, moc často ji nedělají.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem zvědavá na reál.Zatím mě také nechává chladnou.Červené rty ráda nemám,dělá mi to problém u panenek si na to zvyknout...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, také čekám na reál. ofiko fotky mě moc neoslovily, ale zase je to Dania... hmm.

      Vymazat
  4. Nie je špatná, viac ma však zaujali šaty s doplnkami ako samotná Dania. Páčia sa mi však tmavé červené pery a tmavé vlasy.😊

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím, působí na mě tak nějak staře. Ale třeba reál bude lepší.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se líbí, mám tuto tvář ráda, vypadá jako zlá královna ze Sněhurky :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat