2. Wclub 2020 Panenka Natalia Enamorada

 2. Wclub 2020 Panenka Natalia Enamorada

S druhou klubovou panenkou si IT dalo na čas, ale nakonec nám přece jen byla panenka naservírována.

Set panenky vyjde až příští rok (takže času dost něco na ni ušetřit). Autorem designu je Jessy Ayala.








Item # 91477
Enamorada
Natalia Fatalé™ Mini Gift Set
The Fashion Royalty® Collection:
Maison FR
2020 W Club Exclusive
Estimated Arrival: Spring 2021
Head Sculpt: Natalia 2.0
Body Type: FR 6.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Hungarian
Hair Color: Dark Chocolate
Eyelashes: Yes, Hand-applied

Abych mohla hodnotit, potřebuji vidět reálné foto. Je velmi pěkná, jen bych ty její kukadla chtěla vidět ve 3D.  😃

Komentáře

  1. Taková standardně hezká Natália...líbí se mi její šatečky, no panenka samotná mne nechává zatím chladnou:-))víc se mi líbí jiné Natálky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. říkáš, žádný šok se nekoná? I já ji přenechám druhým.

      Vymazat
  2. Natalia je vždycky krásná ani tahle nezklamala:) Je to taková klasika od IT žádné překvapení se nekoná:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím, že je to klasika. wow mi tady u ní chybí.

      Vymazat
  3. Takovou Natálku už vyrobili...Je hezká,ale myslím,že se bez ní obejdu...ani z šatů si nesednu na zadek,mají lepší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to wow chybí. hold si počkáme na další :) Nebo na reál :)

      Vymazat
  4. Ja z tváre Natalia tiež nepadám do kolien. Je síce pekná, ale tiež som videla lepšie. Šaty sa mi nepáčia, spodné prádielko však áno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. třeba nás příjemně překvapí reál panenky. ... nebo možná ne :)

      Vymazat
  5. Tak tady je také návrat zpět. Hezká Natálie, ale nemusím ji mít. Líbí se mi to růžové body s mašličkami :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat