Kolekce 2020 - Micro Capsule

 Kolekce představená 26.9.2020 - Micro Capsule

Z řady Fashion Royalty je tu Korine a Veronique, z řady Monarchs Callum dvakrát jinak, z řady NuFace Karolin a Colette a v neposlední řadě Meteor s Navia a Zuri. Většina panenek je k objednání u oficiálních dealerů s odesláním začátkem října.



Item # 91476
Little Day Ensemble
Véronique Perrin® Dressed Doll
The Fashion Royalty® Collection:
Maison FR
Limited Edition: 1100 Dolls
Expected Ship Date: Early Winter 2020
Head Sculpt: Véronique 1.0
Body Type: FR 6.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Japan
Hair Color: Pale Blonde
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Quickswitch: No


Item # 91475
Siren Silhouette
Korinne Dimas™ Dressed Doll
The Fashion Royalty® Collection:
Maison FR
Limited Edition: 1100 Dolls
Expected Ship Date: Early Winter 2020
Head Sculpt: Korinne Dimas
Body Type: FR 6.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Hungarian
Hair Color: Dark Brunette
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Quickswitch: No



Item # 21009
Desert Winds
Tajinder Chowdhury™ Fashion Figure
The Monarchs Homme™: Atmosphere Collection
Limited Edition: 625 Figures
Expected Ship Date: Early Oct. 2020
Head Sculpt: Callum/Tajinder/Dalpinder 1.0
Body Type: Monarchs 1.0
Skin Tone: Light Honey
Hair Color: Black (Flocked)
Eyelashes: No
Quickswitch: No






Item # 46005
Coming Out
Navia Phan™ Dressed Doll
Meteor™: Le Chic Collection
Limited Edition: 575 Dolls
Expected Ship Date: Early Winter
Head Sculpt: Navia 1.0 (New Character Sculpt!)
Body Type: FR 6.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Japan
Hair Color: Light Brown




Item # 46006
Every Woman
Zuri Okoty™ Dressed Doll
Meteor™: Le Chic Collection
Limited Edition: 575 Dolls
Expected Ship Date: Early Winter
Head Sculpt: Zuri 1.0
Body Type: Meteor 1.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Dark A-Tone
Hair Color: Black


Item # 82118
My Allure
Karolin Stone™ Close-up Doll
The NU. Face™ Essentials Collection: Wave 2
Limited Edition: 900 Dolls
Expected Ship Date: Early October
Head Sculpt: Karolin Stone
Body Type: NF 3.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: FR White
Hair Color: Strawberry Blonde




Item # 82145
In My Skin
Colette Duranger™ Close-up Doll
The NU. Face™ Essentials Collection: Wave 2
Limited Edition: 1000 Dolls
Expected Ship Date: Early October
Head Sculpt: Colette 2.5
Body Type: NF 3.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Hungarian
Hair Color: Dark Chestnut Brown


Zvláštní, ale vybrala jsem si ty, co toho na sobě mají nejméně. Opravdu se mi líbí Colettka, která je zrovnou panenkou loterijní, což znamená, že člověk musí vyhrát v loterii, aby si ji mohl koupit, a to ted nemyslím na peníze. Ač ty by člověk vyhrát také potřeboval! :)
😋

Komentáře

  1. TOP je jednoznačně dlouhovlasý Callum. Zaujala Korine v modrém :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. má parádní výbavu. korinne je také zajímavá. pro mě ale asi top prádlové.

      Vymazat
  2. Naštěstí zůstávám v klidu.Vero má krásný kostýmek,ale kvůli tomu jí kupovat nebudu :-D .Chlapi se mi nelíbí,působí na mě jako stryptéři,ale oblečení mají super,to zase ano.Snad jedině Karoline se mi líbí,ale ta mi připomíná mou blond Erin,takže asi nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miši ušetříš, co víc si můžeš přát! :) pozor, convention se blíží!

      Vymazat
  3. Nové tváre Zuri, ale najmä Navia sa mi vôbec nepáčia. Callum sa mi páči viac v dlhovlasej verzii. Obaja páni majú však úžasné outfity. Blond Veronique sa mi páči celá, blondínka pri tejto tvári je príjemné spestrenie.😊Karolin je moja favoritka, asi preto, že i mne sa podobá na božskú Erinku, ktorú má La-Micha. 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také jsem nepodlehla novým tvářím. ach jo. prádlové se mi líbí obě.

      Vymazat
  4. Krásné všechny. Asi poprvé se mi opravdu líbí Veronique. Je taková něžná, ale zároveň sexy.
    Colettka je taky krásná.
    A už v první řadě se mi líbíla Zuri a tady se mi sice až tolik nelíbí vlasy, ale má moc hezkou malbu. Líbila by se mi kombinace lví hřívy z první řady a líčení z této.
    A nová tvářička Navia není špatná, ale moc mě neoslovil celkový styling.
    Musím říct, že tentokrát se povedlo.

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě je favoritkou Karolin a pak Colette, obě mají perfektní líčení. Za kluky bych brala Calluma.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat