Iselin Fall 2018

 Integrity nám naporcovalo novou panenku a rovnou přidalo i novou tvář. Seznamte se s ISELIN bez příjmení. Soudě podle jména je zřejmě Norského původu.


Musím počkat na reál, než začnu soudit. No.. na první pohled mi připomíná Elyse.. není to vyloženě líbivá tvář, ale je v ní něco, co udrží vaši pozornost. 
Jestli k této tváři budu muset dospět a bude mi to trvat stejně dlouho, jako u Elyse, pak si ji pořídím až za tři roky :)




Panenka je loterijní, což znamená, že ji získá jen štastlivec. No a protože to je opravdu drahý kousek, získá ji bohatý štastlivec.


Item # 12310
Fall 2018
Iselin™ Dressed Doll
The Jason Wu Collection
Limited Edition: 500
Head Sculpt: Iselin
Body Type: FR 6.0
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: Japan
Hair Color: Copper Penny

Tak jak se vám kočka líbí?
😍


Komentáře

  1. Přesně můj první dojem, že mi připomíná Elyse :-) Přijde mi jako kombinace Giselle (doufám, že si nepletu jméno - čelo a oči) a Elyse. Na mě má tu tvář pod lícními kostmi nějako moc vyfouknutou. Ale možná, že reál bude působit jinak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím, že lícní kosti jsou hodně výrazné. Na flickru jsem viděla fotku šatů z přehlídky a měla je oblečené modelka podobná panence... možná odtud pramení inspirace na panenku!??

      Vymazat
  2. Rozhodně zajímavá panenka.Není to typická kráska,ale něco na ní je.Má smutný výraz.Ano,i já si v první chvíli myslela,že se jedná o Elyse.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na flickru jsem ji viděla s vlásky sčesanými dozadu na copu. vypadala úchvatně.

      Vymazat
  3. Výrazná je, ale teda při pohledu na ni mě napadají takové postavy jako zlá macecha, kmotřička Smrt ...... Jsem zvědavá na reálné fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. S Valentinou musím souhlasit. Smrt.To mě napadlo okamžitě. Můj vkus to bohužel není. Připomíná mi spíš anorektičku ...

    OdpovědětVymazat
  5. Všetko tu už napísané bolo, to čo si myslím. Silne mi pripomína tvár Elyse, má výrazné lícne kosti a i na mňa pôsobí ako anorektička. Keďže u mňa ani Elyse nie je v rebríčku v obľúbenosti, ani táto tvár nebude iná...

    OdpovědětVymazat
  6. No, líbí se mi a nelíbí se mi ... je prostě zvláštní ... je to taková bledule s výraznými lícními kostmi, ale třeba si na ní zvyknu a pak jí přijdu na chuť ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat