Jason Wu Fragrance: Velvet Rouge Véronique 2020

Není to tak dlouho, co nám Jason Wu, v rámci jeho parfémové kolekce, představil Vanessu v rudých šatech. Druhá variace na parfém se představuje nyní, tentokráte tvář Veronique. šaty a doplnky jsou stejné jako u Vanessy, jde jen o obměnu tváře a barvy vlasů. Pokochejte se! :) 

 Item #12322 Jason Wu Fragrance: Velvet Rouge Véronique Perrin® Dressed Doll 
 Edition Size: 300 
 Head Sculpt: Véronique 1.0 
 Body Type: FR 6.0 (With Velvet Touch Finish) 
 Foot Sculpt: High-heel 
 Skin Tone: Japan 
 Hair Color: Dark Red 




 Mě osobně nechávají parfémové kolekce celkem klidnou. Kombinace panenka a cena nejsou mým šálkem kávy. I tak jsem zvědavá na reál, jestli třeba nezměním názor.

Komentáře

  1. Nelíbí se mi ani ta Vanessa před ní.Škoda.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké pokoukání, líbí se mi outfit a barva vlasů. Jen mám raději novější tvář Veronique. Tato mi přijde trochu retro. Nejlepší jsou černé střevíčky :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat