Reál Tatyana Vivid Paradise

Reál Tatyana Vivid Paradise a foto o Velikonoční neděli 

Nádherný víkend, co říkáte? Takové Velikonoce, kdy bych chodila jen v šatičkách, si opravdu nepamatuju. Ani holky neprotestovaly, když jsem jim hodila na terásku lehátka. 



Holky štěbetaly jako divé. Hlavně o tom, že je štěstí být z plastu a nemuset nosit roušku. :) Ale ze solidarity k lidem, další kamarádky k sobě nezavolaly (sdružování max dvou lidí). 







Pro mě je to příležitost nafotit reál Tatyany Vivid Paradise, která byla představena na conventionu News from Fashion Week 2019. Není to panenka, jež by zaujímala přední příčky v oblíbenosti u sběratelek. Mě zaujala na první pohled naušnicemi ve tvaru papoušků. Vím, dost slabý důvod ke koupi panenky. Další důvod byla příznivá cena a fakt, že takovou ještě nemám :) Šaty jsou zajímavé a na zip, což je u mě velké plus, jen putovaly hned do krabice. K ní mi až tolik nepasují. Převlekla jsem ji do plavek a hned tu byla úžasná kočka, která v mé sbírce chyběla. Vlásky sčesané do culíku dají tušit, že nebude hojně navlasená. Nevadí, neplánuji ji vlasy rozpustit, na to mám Agnes. Mimo to by jí pak nevynikly ty obr náušnice, přece! :) 



A jak hodnotíte Tatyanu vy, na tento druhý pohled?

Komentáře