Sběratelé panenek

Komunita sběratelů panenek je stará jak panenky samy. Je velká a různorodá a každý její člen je individuální. 


Někdo je hromadící a kochající se typ, který co uchvátí už nepustí. Jiný zase tvoří a udržuje si malou milou skupinku panenek. Další hrající si a spíše uživatelský typ, jednoduše se vzdá panenky pro jinou. 
V rámci komunity se sběratelé více či méně znají, nebo spíše poznávají jméno/přezdívku. určitě se vám stává, že ve skupině zmíníte jméno sběratelky a alespon polovina skupiny ví, o kom to mluvíte. Známe se z obchůdkování, z blogu/facebooku/instagramu/flickru, ze setkání či z babských drbů :) A je to super! A proč vlastně tady vařím tu omáčku? Protože v poslední krátké době jsem si přečetla něco, co mi totálně vyvrátilo moji představu o osobě z panenkovské komunity. A to hned dvakrát. Prvně to byl člověk z facebooku, jež sprostě nadával jinému na základě pomluvy. Bylo to šokující, vždyt s tím člověkem si normálně píšu, tykám... napadlo mě, jestli to příště třeba nebudu já, komu sprostě nadá, protože někdo něco z blbosti prohodí. Děsivá představa. Podruhé to bylo dnes, když jsem si na flickru přečetla o JenFL "https://www.flickr.com/photos/jennfl/page1">https://www.flickr.com/photos/jennfl/page1. Vy IT milovníci ji určitě poznáte. Uveřejnuje hodně fotek, účastní se conventionu, píše na forum a i Jonkel databáze ji zminuje jako cenný zdroj informací. A pak si o této úžasné Jeaneth Howard z Floridy přečtete tento článek https://www.flickr.com/photos/51192881@N00/48949342351/in/dateposted/">https://www.flickr.com/photos/51192881@N00/48949342351/in/dateposted/ a zase čumíte jak puk. Ve zkratce - reagovala na poptavku jineho sberatele, nabidla mu panenky za 4000 usd (pro mě nepředstavitelně velká suma peněz), ten jí peníze poslal, stále marně čeká na balík a mezitím mu JenFL sprostě nadala a blokla účty. 

A jací jste vy? co by se muselo stát, aby jste byli schopni o někom napsat i třeba jen, že je to kráva, na veřejně přístupných chatech? (Zvláštní článek, já vím. V příštím článku se vrátím k normálu a zase představím panenku - novinku v IT řadě.)

Komentáře