Sacret Lotus reál - Kyori a Elyse

V červenci jsem fotila část kolekce Sacret Lotus. Stále jsem z těchto panenek unešená. Během pár měsíců dorazila Kyori a dva dny zpět se ukázala Elyse. Jsem za ně opravdu ráda.




K holkám jsem přidala i partáka - Milo Love is love 2019. Do kompletní kolekce zbývá Vanessa a Agnes. Vanessa tmavá není dle mého gusta a Agnes... má velkou šanci se také přidat. Uvidíme, co přinese convention. :)

Tatyana - Goddess - Sacret Lotus kolekce 2018
Isha - Divinity - Sacret Lotus kolekce 2018
Milo - Love is love - 2019
Natalia - Resurgence - Sacret Lotus kolekce 2018
Kyori - Karma - Sacret Lotus kolekce 2018
Elyse - Divinely Luminous - Sacret Lotus kolekce 2018

šperk na hlavě má jednu drobnou nedokonalost.. nedrží. škoda, že výrobce nepřidal hřebínek, kterým bych to přichytla.
Obdobný šperk má i Isha, ale povedlo se mi jej někam dobře schovat. Ach jo.
Rozpačitý

Komentáře