Panenkovský sraz sběratelek v Praze 6.4.2019

Tak zase po půl roce jsem viděla své známé sběratelky panenek a musím říct, bylo to velmi příjemné.



Eričiny miniatury jsou známé, ale já před nimi stejně pořád stojím v němém úžasu.




Další krásy, které nikde jinde k vidění nejsou.



Prodej některých nezbytností v tomto aranžmá podporoval kočičí útulek - takže kočičí kavárna byla jasná voba! :)




A o tomto kousku jsme splkli i s autorkou. Původně jde o Frankie, kdo by to byl poznal. vlásky i mašle natočeny tradičce na brčko a přelity horkou vodou. Blány mezi prsty jsou vytvořeny pomocí barvy na sklo a prstíky lakem na nehty. Botky jsou také vlastní tvorba, zapínání na magnet. Ani nevím, kolik času a trpělivosti to stálo, ale výsledek je úžasný! Bravo!


Samozřejmě jsem neodešla naprázdno. Tradičně mě zlákaly Eričiny mini potraviny, tentokráte jsem pořídila dorty.


Od Gábi jsem koupila parádní a hlavně originální čelenku s ptáčkem.


Od Jany jsem dostala pár oblečků - kabát, šatičky a kostýmek. Velmi pěkná práce, začištění a kočkám to vážně sedí! díky!







už se těším na další sraz!

Líbající

Komentáře