Vzala jsem vlčici vyvětrat a Lili zdraví z Aquaparku

Už jsem dlouho nepublikovala žádný článeček a ještě déle jsem nic nenafotila. Ráda bych to tedy napravila.
První kočka byla ofico představená na lonském conventionu FairyTale. Představovala vlčici z pohádky O červené Karkulce. Je to jediná oblečená panenka, kterou jsem si pořídila do sbírky z tohoto conventionu (ale ne jediná, co se mi líbila).



Působí velice stroze s ostrými rysy, což shledávám zajímavé v kombinaci s tváří Eugenia, vlčice jak vyšitá. Kdyby použili tvář Giselle, Agnes nebo Elyse, byla by z ní hotová vlkodlačice :). Vlasy v pevném účesu dávájí tušit, že nebude mít příliš mnoho vlásků... proto jí je nerozpustím. Hledala jsem fotky s rozpuštěnými vlásky. LDolls na Flickru ji má dovlasenou a není to ono dle mého názoru.


Plášt jsem jí zatím neoblekla, ani ji neozdobila šperky, ale jednou se k tomu dostanu a nafotím.



A jméno? Absolutně netuším. Tvrdé jako ona sama nebo měkčí kontrastní?... klidně něco navrhněte.



Pár fotek v lese a pár fotek s kontrastní barvou...




A máme tady Lili. Vzala jsem ji do Aquaparku, at se také vyvětrá a osvěží. Pomalu se mi roztékala na poličce doma...




Tady už jsem měla malou velkou pomocnici. Ještě nikdy neodmítla :), také si ráda hraje s panenkama!



Rozpačitý

Komentáře