Erin Metamorphosis v reálu

Jistě si vzpomínáte na loňský rok a kolekci NuFace Heirloom. Troufám si říct, že to byla úspěšná kolekce. Třešničkou na dortu byla Erinka. Prošla mi rukama i v reálu a... joo, tu můžu. Takže jsem ji ubytovala. Připomíná mi Angelinu Joly v Tomb Riderovi... to asi ten cop. No a s tou její čelenkou mi zase připomíná řeckou bohyni...takže dostala jméno Alexandra.




Dostala za partnera Cabota Clarka, platinového metrouše....hodil se k ní svým zvláštním způsobem (Pitt byl také blond) :)





Z této dvojice jsem opravdu nadšená, myslím že vyhrají místo v kufru na letošní dovolenou. Erinka si bude moci zabalit své botičky, šperky i šortky, jen tu super šik halenku necháme doma. Je tak moc super šik, že ji nevyužiju. Jedna sběratelka navrhovala ufiknout dlouhý ocásek a udělat z toho nositelnou halenku.... to já nemůžu, na oblečky jsem opatrná a nezasahuji do nich. Nedopadlo by to dobře. :)



Zdá se, že i u Erin Cabot prošel..prima... takže představuji nový páreček Alexa a Robert. :)



Líbající

Komentáře