Séduisante Elyse Jolie 2017 reál

Item # 91419
Séduisante Elyse Jolie™ reál


Když představilo Integrity Toys kolekci La Femme, svitla mi naděje, že přece jen Elyse ubytuji. A dnes, světe div se, opravdu je moje.
Tato velmi opálená kočka má něco do sebe. Ač má obleček chudý, její náhradní nožky skýtají příležitost vyzkoušet si něco nového.



Původní foto Elyse z proma.

Po otevření krabice


V plavkách mi po poličkách chodit nemůže, takže jsem jí vybrala obleček v tmavě modré barvě od Eugenie. Skvěle se hodí k jejím originálním doplnkům.
A za průvodce po panenkovských poličkách dostala Olíka.

Dovolte mi tedy představit nový páreček... Elenu a Olivera. :)

Pořád se na ni nemůžu vynadívat... je perfektní!
PS: Elyse přicestovala ještě s jednou sestrou, která je na prodej. Jestli se vám líbí stejně jako mně, napište.

Smějící se

Komentáře