Color Infusion from Catwalk Convention 2016


Letošní Catwalk convention přinesl mnoho panenek a panáčků a z celé té nabídky jich pár připlulo i ke mně.
Nejsou všichni pro mě, ale příležitost vyfotit čtyři panáčky pohromadě se mi už nenaskytne.



PRESTON - nová tvář s očima chipa


OLLIE - tentokráte s delšíma vlasama, tato varianta se mi líbí nejvíc.



CALLUM - tmavé oči, světlé vlasy (nešilhá, fotka se mi moc nepovedla). Předchozí dva conventiony nám Integrity nabízelo černovlasé Callumíky, tentokráte změna - máme tu blondáka.


DECLAN - do čtvrtice všeho dobrého - čtvrtý convention, na kterém je zastoupena tato tvář v radě Color Infusion. Premiere - oholený s patkou, Gloss - vousy a krátké vlasy, Cinematic - delší vlnité vlasy a oholený, Catwalk - vousy a dlouhé vlasy.



A můžete porovnávat.
Na závěr fotka oblečení. V kabičce to nic moc není, ale až si to fešáci oblečou, to teprve bude...



Úžasný

Komentáře