Sofiina letní dovolená

Létu patří sluníčko, opalovačka, voda ... případně moře a písečné pláže. Sofie si na jedné takové pláži lebedila.




čerpala energii ze sluníčka a do vln se chodila osvěžit.


Sledovala lidi kolem. Mnoho postav rázovalo sem a tam, další vystavovali svá těla sluníčku, aby nabrali barvu, jiní leželi v mělké vodě a nechali vlny, aby s nimi masírovaly písečný výběžek. Takový ten vyvrhnutý vorvaň tomuto obrázku přesně odpovídal.




Škoda, že sebou neměla alespoň knížku.


Žádní trvanliví snědoušové se na pláži se sým zbožím neukazují. Prodej tohoto druhu je povolen pouze ve stánku na promenádě jež lemuje samotnou pláž. Takže žádná přehlídka ručníků, slunečních brýlí, čaček maček se nekoná... Sofie se začíná kapánek nudit.




Mike: Ahoj. Tebe jsem tu ještě neviděl. Ty nebudeš zdejší...nech mě hádat...blond vlásky, světlá plet...ty budeš z Dánska nebo možná taky z Německa...ale to by si nebyla tak hezká...tak Anglie?..nene to by si se opalovala bez vršku...tak Slovenka?...



Sofie: Neeee...


M: jsem Mike. Támhle mají tu nejlepší zmrzlinu široko daleko, zajdeme? .. a ještě něco ti ukážu... tímto směrem je zase zátoka se škeblama a jinou mořskou havětí. Je to takový malý oceánografik, jen zadarmo. Už si byla v oceánografiku?


Sofie: Ne ještě ne. Nedávno jsem přijela. Co to vlastně je? Nějaký mořský svět?



Mike: Ano, podmořský svět. Mají tam všechny druhy rybiček a živočichů, na které si vzpomeneš. ..ale takhle hezky se tam nesedí. Vlastně je to smět tunelů...pro někoho působí velmi uklidnujícně. Dvakrát za den je i delfíní šou. Stojí za to ji vidět...a ze vstupného se jim zaplatí žrádlo... zajdem tam večer..
s: ???



S: ta pláž je velmi rozlehlá. Takhle širokou a dlouho jsem snad ještě neviděla. A není ani plná lidí...
M: No, nejsou tu hotely a obecně tohle město není turisty vyhledávané. Jsem za to rád. Alespoň slyšíš jen španělštinu a potkáváš místní...



Mike: Už cítím ryby z místní restaurace...co takhle dát si paellu s mořskými plody?...hmm...jdeme. A po jídle na delfíny.
S: Ale já ještě neřekla ano.
M: Mlčení beru jako souhlas :)









Úžasný

Komentáře