Erika Módní

Jak už víte, Erika je naše mladá ambiciozní novinářka. Tentokráte si sama na sebe vzala těžký úkol...reportáž o nově předvedené kolekci Lucha, navržené pro módni řetězec nejmenované značky, v jehož čele stojí Alice. Tváří kolekce je mladičká nadějná zpěvačka Rayna.

Erika: Moc děkuji, že jste si na mě udělaly všechny čas a přijaly mé pozvání k nám do novin.
Alice: I my děkujeme za pozvání. Musím říct, že jsem překvapená, že jsme se opravdu sešly všechny.
Lucha: Erika umí velmi dobře motivovat..:)




E: Děkuji. Přiznám se, že jsem setkání plánovala prakticky ode dne, kdy jste ohlásily budoucí spolupráci. Jak jste se vlastně poznaly?


L: S Alicí jsem již spolupracovala dříve a obou nám to vyhovovalo. Takže když mě Alice opět oslovila, neváhala jsem.


Rayna: Já holky dříve znala jen z bulváru. Sama nevím, jak na mě Alice přišla...


E: Takže jste se neznala s Alicí ani Luchou před reklamní kampaní?


R: Vůbec ne. Celé to začlo neškodným balíkem, ve kterém mi Alice poslala oblečení ze zatím neuvedené kolekce s tím, že prosí o vyzkoušení.


Vůbec jsem nechápala, co to má znamenat, takže první věc byla zvednout telefon a zavolat přímo Alici.


Ta ale byla nedostupná. Takže jsem telefonovala dálším lidem kolem Alice. Úspěšná jsem ale nebyla. Za půl hodiny mi zavolala ona sama.


E: Celkem nevšední seznámení se. Byl k tomu nějaký zvláštní důvod?



A: Ano byl. S Luchou jsem hodně diskutovala, kdo by měl být tváří celé kampaně na její kolekci.
Lucha měla své vyvolené, já zase jiné. Dobře, že je tak klidná, jinak bychom se my dvě pohádaly každý den. :)




Rayna mi přišla velmi mladinká a nevěřila jsem, že ona sama by měla zájem naši kolekci prezentovat. Proto jsem ji poslala pár kousků, at je vyzkouší. Neřekla jsem jí, kdo je návrhářem a proč to po ní vlastně chci.


R: Tak to potvrzuji. Neřekla mi vůbec nic. Jen, že je to dárek a že bude velmi ráda, když to vyzkouším a dám jí vědět, jak se v oblečení cítím.


Asi stokrát jsem se ptala, proč to dělá a co za to bude chtít. :) Prostě mě tím úplně vyvedla z míry. Když dostávám dárky, tak abych samotnou značku prezentovala, což už pak zase řeší můj právník.


E: Vidím, že to nakonec dopadlo dobře..


A: Dopadlo to dobře. Rayna si oblečení nakonec vyzkoušela a byla spokojená. Dokonce nám poslala fotky.
L: A Alice začla o Rayně uvažovat jako o horké kandidátce ....



E: Zdá se, že to byl opravdu dobrý tah. Gratuluji. Jaké reakce jste zaznamenala na samotné přehlídce?


A: Odezva byla velmi dobrá a to jak od stálých zákazníků, tak i od nových potenciálních zákazníků.



E: Na poli módy představili svoji kolekci i Fashion Royalty. V nejmenovaném deníku se objevila dlouhá reportáž o jejich přehlídce. Jak se vám zdají jejich kousky?


L: Ano, četla jsem o tom. Oblečení je nosivé a materiál se zdá být příjemný. Neviděla jsem nic výstředního, jak říkám, nosivé...


A: Také jsem o přehlídce četla. Naše letošní kolekce se však ubírá jiným směrem. Už jen samotnými barvami.



L: Prim hrají pestré barvy a kolekce je plná květů. Černá barva kompletuje večerní kolekci, což můžeme vidět na Rayně.
E: Velmi povedený kousek. Všimla jsem si, že overaly hlásí comeback. Máte již zpětnou vazbu od zákaznic na vaši kolekci?


A: To mohu potvrdit, overaly jsou mezi zákaznicemi žádané. Bohužel na zpětnou vazbu je zatím příliš brzy. Soudím-li podle ohlasu na přehlídku a podle prodejů během prvního týdne po uvedení na trh, pak potvrzuji, že se kolekce líbí.


E: Poslední otázka Rayno, jak se vám líbila role modelky...?


R: Oj dejte pokoj. Nic takového. Prim hraje zpěv a myslím, že to se nezmění. Navíc, už ted jako zpěvačka vydělávám víc, než kde jaká modelka ...haha


A: ....máš pravdu. Doba velkých modelek odešla se Cindy, Naomi a Claudií... ostatně to jistě znáte Eri. Obálky časopisů nezdobí modelky, ale slavné osobnosti...herci či sportovci..Lucha...haha...dokonce jsem tam byla i já jednou s podtitulkem Udává směr trndům.


E: děkuji za rozhovor.
Úžasný

Komentáře