Domi a Sofia




D: Ahojky...promin, jdu pozdě.


D: Nevěřila bys, kolik lidí je v ulicích...


S: Vím, také jsem nedorazila úplně přesně. Jsem ráda, že jsi přišla alespon na par minut. Tady jsou ty fotografie, o kterých jsem včera mluvila.



D: To vážně chceš mít takové příšernosti doma?


S: Hele...nemyslela jsem domů, ale do zasedacích místností. Samozřejmě bychom tam mohli mít loga firmy, ale chtěla jsem něco neutrálního. At klienti nemají pocit, že se jim vnucujeme.



D: Hmm. Dobrý nápad, celkem si to dokážu představit...na záchodě :)



S: Myslím to vážně..
D: Nechceš chvíli tady sednout? Ty naše dámské jízdy mi chybí...


S: Mně také a moc. Nepřijede tento víkend Sára? Hrajeme v klubu, mohli bychom se tam sejít a pak pokračovat do našeho oblíbeného baru.



S: Oh, tam je Mikey. Jen mu řeknu, at mi dá ještě půl hodky... (odběhne, ale brzy je zpět)



S: Tak a ted ty. Co je s tebou? Nemluvíš, smutně koukáš... včely ti uletěly...
D: Nechovám včely...


S: To se jen tak říká. Zlobí tě chlap?



D: Ne, ani moc ne... prosím tě, co to máš za kakáč?



S: Jaký kakáč? To je česky?
D: No, přece tohle...tahleta věc, kterou si měla na hlavě ve formě obráceného nočníku.



S: Mluvíš snad o mém klobouku? To je ted poslední modní hit...


S: A velice slušivý, aby si věděla. Lepší, než tvoje omeleta na spánku...:)
D: Má čelenka je skvost, štěně drzé. (obě se smějí)



S: Oh, Mikey už na mě zase mává...vždyt neuběhlo ani deset minut!
D: Tak raději utíkej...



S: dobře. měj se hezky... o víkendu s váma počítám. A snaž se být trochu méně tichá, at se také dovím nějaké novinky.


D: Dobře. Zavoláme si...


..hmm, takže tyto fotografie do zasedací místnosti?...není to špatný nápad. Vlastně se mi líbí čím dál, tím víc. Asi si taky jeden pořídím domů.


Mlčící

Komentáře